ریل آسانسور هیدرولیک

ریل آسانسور هیدرولیک

ریل آسانسور هیدرولیک یکی از عناصر مهم در آسانسور هیدرولیک است،که به عنوان راهنمایی برای حرکت کابین عمل می کند.به طور کلی از ریل در آسانسور های هیدرولیکی برای حرکت کابین به جهت عمودی استفاه می شود. ریل آسانسور اجازه می دهد که کابین حرکتی صاف و ایمن بدون لرزش و دقیق داشته باشد. ما(فروشگاه آنلاین ایده آل صنعت) در زمینه تولید ریل آسانسور هیدرولیک فعالیت داشته و قصد داریم با تلاش در جهت افزایش کیفیت و رضایت مشتری محصولی مطمئن و به صرفه در اختیار او قرار دهیم. بعضی کاربران برای خرید ریل به دنبال قیمت هر جفت ریل آسانسور هستند و آنرا استعلام میکنند. به شما این اطمینان را میدهیم که فروشگاه ایده آل صنعت ریل هایی با بالاترین کیفیت عالی بفروش می رساند و قیمت هر جفت ریل آسانسور با کیفیتی فوق العاده نسبت به سایت های دیگر بسیار پایین تر خواهد بود. هم چنین در صورت تصمیم به خرید براکت آسانسور میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.در این مقاله سعی شده است بطور کامل و جامع به تعریف ریل آسانسور هیدرولیک پرداخته شود،تا شما مشتری عزیز با اطلاعاتی جامع و دقیق اقدام به خرید ریل کنید. برای مطالعه مقاله آسانسور فضایی ژاپن و آسانسور برج خلیفه اینجا کلیک کنید.موضوعاتی که قرار است در رابطه با آن بحث کنیم عبارتند از

ریل آسانسور هیدرولیک

ریل آسانسور هیدرولیک

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد،ریل آسانسور هیدرولیک عنصر مهم و حیاتی در آسانسور هیدرولیک می باشدکه به حرکت عمودی،دقیق و بدون لغزش کابین آسانسور کمک می کند.برای مثال ریل آسانسور برج میلاد از نوع  ریل سوپر ساورا، بال پهن و با ضخامت نیش ریل ١٩ میلیمتر می باشد. نحوه قرارگیری ریل آسانسور به این صورت است،که آنها درون شانه های فولادی قرار میگیرند و کابین در ارتباط با این ریل ها در حرکت است.ریل آسانسور اطمینان حرکت ایمن را برای کابین و آسانسور فراهم می کند.ریل آسانسور براساس سه عامل تعداد توقف ، ظرفیت و ابعاد آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این بخش از آسانسور نقش راهنما و هدایت کننده را برعهده دارد.

براکت آسانسور

براکت آسانسور همان بست های آسانسور هستند که در نصب و نگهداری آسانسور نقش دارند.این براکت ریل آسانسور از جنس فولاد استنلس هستند و بسیال محکم ومقاوم اند و همین استحکام باعث حرکت ایمن مسافران در آسانسور خواهد شد. نصب درست و استحکام این براکت ریل آسانسور بسیار مهم است. چرا که عدم نصب صحیح آن و ضعیف بودن براکت آسانسور ممکن است موجب عواقب زیادی حتی در تخریب ساختمان و سقوط آسانسور شود.

قیمت هر جفت ریل آسانسور

برای به دست آوردن قیمت هر جفت ریل آسانسور میتوانید با شماره های موجود در سایت ایده آل صنعت تماس بگیرید. بسیاری از مشتریان عزیز ما سوالات زیادی در رابطه با قيمت ريل آسانسور علی الخصوص قیمت ریل آسانسور t16 و ریل مونته فرو می پرسند. پاسخ ایده آل صنعت به شما مشتریان گرامی اینست که، قيمت ريل آسانسور متاثر از عوامل مختلفی می باشد. این عوامل عبارتند از :ابعاد، جنس و کیفیت مواد، استانداردهافنوع آسانسور و بازار مورد نظر. اما هزینه های دیگر نیز از جمله هزینه نصب، حمل و موارد مربوط به خدمات پس از فروش نیز باید در نظر گرفته شود. اما اگر بخواعهیم به سوال شما پاسخی نسبتا دقیق بدهیم،قيمت ريل آسانسور به صورت هر متر خطی یا هر قطعه‌ ی ریل محاسبه می‌شود. مثلا قیمت متری به دلار می تواند چند صد دلار یا حتی یورو باشد که باز هم با توجه به شرایط مختلف بازار و نوع ریل (مانند استاندارد، جنس و کیفیت) این قیمت نیز متغیر لاست. بنابراین شما مشتریان عزیز و وفادار ایده آل صنعت می توانید با برقراری تماس با همکااران ما از طریق شماره تلفن های موجود در سایت از قیمت دقیق این ریل ها اطلاع پیدا کنید.

تولید ریل آسانسور

فروشگاه ایده آل صنعت به عنوان یک مرکز فروش ریل آسانسور این قطعه مهم آسانسور را در بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. تولیدات ما کیفیتی مشابه و یا حتی بالاتر از ریل آسانسور ترک دارند. و اثبات این ادعا برای ایده آل صنعت با سالها تلاش در جهت کیفیت بالا، مشکل نیست. تنها با یک بار خرید ریل آسانسور از ما،میتوانید این کیفیت را حس کنید.علاوه بر کیفیت بالا هزینه پایین باربری و حمل و نقل و ارسال به موقع ریل آسانسور می تواند شما را به مشتری وفادار ایده آل صنعت تبدیل کند. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید با علم و شناخت خرید کنید.

جنس ریل آسانسور

جنس(متریال ) ریل آسانسور هیدرولیک

در ابتدا به یک نکته اشاره کنیم که آسانسور کششی و هیدرولیک متفاوتند. از این جهت ریل آسانسور نیز در این دو باهم متفاوت می باشند.جنس این ریل ها معمولا از فولاد است.در فولاد نیز از مواد کربنی و با کیفیت بالا یا فولاد ضد زنگ مانند فولاد ضد زنگ آستنیتی استفاده می‌شود.بدیهی است به این دلیل که ریل آسانسور هیدرولیک نیاز به مقاومت بالا در مقابل فشار و وزن کابین آسانسور دارد و باید در برابر در برابر آب، رطوبت و عوامل جوی،مقاوم باشد، استاندارد شده است.علاوه بر این مصالح مورد استفاده در ریل آسانسور باید قادر به تحمل وزن کابین و مسافران، عدم خوردگی در معرض زنگ زدگی و دیگر آسیب ها باشند.اضافه بر این باید قادر به حفظ کیفیت باشند و سطح صافی را در کابین برای راحتی مسافران فراهم کنند.س فولاد برای تولید ریل آسانسور بهترین گزینه است. مقاله ای جالب در رابطه با آسانسور فضایی ژاپن کلیک کنید.

نقش ريل آسانسور

نقش ریل آسانسور

حرکت صحیح و ایمن کابین یا لیفت وابسته به یکی از مهم ترین و اساسی ترین اجزای آسانسور یعنی ریل آسانسور می باشد.این قطعات در شاخه های ۵ متری ریل آسانسور t9 ساخته می شوند و درون چاه آسانسور نصب می‌شوند.نقش اصلی آن که میتواند علت اصلی خرید ریل آسانسور باشد،عبور صاف و ایمن کابین از طول چاه در طول حرکت آسانسور است.اما برخی از مهم ترین نقش های آن طبق جدول زیر عبارتند از :

راهنمایی حرکت کابینکمک به حرکت صاف و بدون لرزش کابین
ثبات و استحکامتحمل وزن کابین و مسافران به صورت ایمن جهت استحکام و ثبات کابین
جلوگیری از لرزشجلوگیری از لغزش های ناراحت کننده برای مسافران
نقش ریل آسانسور
نصب ريل آسانسور

نصب ریل آسانسور

نصب ریل آسانسور به دقت و تخصص بالایی نیاز دارد.زیرا این فرآیند بسیار حساس و تعیین کننده است و نیاز به دقت فراوان دارد،تا به درستی نصب شوند و کابین بتواند حرکتی ایمن داشته باشد.با این حال چند مرحله کلیدی برای نصب ریل آسانسور برای شما ذکر کرده ایم .

مرحله اول:بررسی و آماده سازیقبل ز هر اقدامی باید ابتدا محل نصب ریل ها را بررسی کنید.چجرا که بررسی دقیق ابعاد چاه آسانسور، نحوه قرارگیری و نصب ریل‌ها، و تهیه ابزار و مواد لازم برای نصب بسیار حائز اهمیت و تعیین کننده است.
مرحله دوم:نصب ریل هاریل ها حتما باید با دقت و طبق استانداردهای فنی نصب شوند.این استاندارد ها می توانند شامل اتصال ریل‌ها به دیواره‌ها یا ساختار چاه آسانسور، اطمینان از صاف بودن و هم ترازی ریل‌ها در طول چاه، و اتصال صحیح و محکم آن‌ها به سازه باشند.
مرحله سوم:آزمایش و تنظیمبعد از نصب باید حتما اطمینان از حرکت درست کابین آزمایش شود و درورت نیاز تنظیمات اضافی برای اطمینان انجام شوند.
مرحله چهارم:آزمون نهایی و تحویلبعد از تنظیم و آزمایش،آزمایش نهایی بر روی ریل های آسانسور صورت میگیرد. تا از حرکت صاف و ایمن کابین اطمینان حاصل شود.
نصب ریل آسانسور
خرید ریل آسانسور

خرید ریل آسانسور

در خرید ریل آسانسور میتوانید از مراحل زیر کمک بگیرید:

  • تحقیقات و بررسی نیازها:در ابتدا باید نیاز های آسانسور خود را بشناسید.این نیاز ها میتوانند ابعاد چاه آسانسور، نوع آسانسور (هیدرولیکی یا کششی)، و ویژگی‌های فنی مورد نیاز باشند.
  • مشاوره با تامین کنندگان: تماس با شرکت ها و فروشندگان معتبر که در زمینه فروش ریل آسانسور هیدرولیک فعالیت دارند، باعث می شود که این شرکت ها اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار داده و همین موضوع باعث می شود که بهترین ریل آسانسور را بخرید.
  • بررسی کیفیت و استاندارد ها: نکته مهم در خرید ریل آسانسور هیدرولیک اینست که ریل آسانسور خریداری شده مطابق با استاندارد های لازم باشد و کیفیت آن نیز منطبق با ایمنی و عملکرد باشد.
  • قیمت گذاری و مقایسه: قیمت هر جفت ریل آسانسور را باید در ابتدا از چند منبع و فروشنده بدست آورید و با مدنظر قرار دادن کیفیت، استانداردها و خدمات پس از فروش ریل آسانسور هیدرولیک خود را انتخاب کرده و خرید کنید.
  • سفارش و تحویل:بعد از اینکه بهترین ریل آسانسور را مطابق با معیار های ذکر شده انتخاب کردید،آنرا سفارش داده و هماهنگی ها و توافقات مربوط به تحویل، هزینه‌های اضافی مانند حمل و نصب را بررسی کنید.
قیمت ریل آسانسور

نمایندگی فروش انواع ریل آسانسور

نمایندگی فروش انواع ریل آسانسور

در بالا یکی از مراحل خرید ریل آسانسور را پیدا کردن نمایندگی فروش انواع ریل آسانسور و مقایسه قيمت ريل آسانسور در هر کدام از این نمایندگی ها معرفی کردیم. اما اینکه چگونه نمایندگی ها را پیدا کنیم باید به نکاتی یتوجه کنیم:

جستجوی آنلاین: با جستجوی آنلاین میتوانید بسیاری ازرکت‌ها، تامین‌کنندگان یا نمایندگی‌های فروش ریل آسانسور را شناسایی کنید. استفاده از کلمات کلیدی “فروش ریل آسانسور” یا “نمایندگی ریل آسانسور” به خوبی می تواند شما را در این امر یاری دهد. فروشگاه ایده آل صنعت نیز بعنوان فروشنده ریل آسانسور میتواند به شما خدمت گذاری کند.

ساعت ریل آسانسور

ساعت ریل آسانسور

ساعت ریل آسانسور نشان دهنده زمان آخرین باز و بسته شدن درب آسانسور است که روی در تجهیزات آسانسور نصب می شود.نصب این ساعت به این علت است که مسافران از در دسترس بودن آسانسور اطمینان حاصل کنند.به همین دلیل یکی از اجزای ایمنی آسانسور محسوب می شود.این ساعت امکان دارد دارای صفحه‌نمایش دیجیتال یا سوئیچهای مکانیکی باشد.

روغن ريل آسانسور

روغن ریل آسانسور

معمولا روغن ریل اسانسور از نوع روغن هیدرولیک می باشد که باعث عملکرد صحیح و پایدار آسانسور می شود.لغزش مناسب بین سطوح ریل و چرخ‌های آسانسور از وظایف اصلی این روغن است. دو ویژگی اصلی این روغن ویسکوزیته (درجه غلظت)، پایداری در دماهای مختلف و مقاومت در برابر فشارهای متفاوت است. ویسکوزیته این روغن ها باید مناسب باشد تا در دماهای مختلف و در شرایط فشار مختلف، عملکرد آسانسور را تضمین کنند.علاوه بر این،این روغن ها باید مقاومت مناسبی در برابر اکسیداسیون (اکسیده شدن) و پایداری در برابر رطوبت و شرایط محیطی داشته باشند. بهر حال استفاده از روغن ریل آسانسور که کیفیت بالایی داشته باشد،برای ریل آسانسور ضروری است تا عمر مفید ریل و کارکرد صحیح آسانسور تضمین شود.

اجرت نصب ریل آسانسور

ایده آل صنعت تنها نمایندگی فروش انواع ریل آسانسور است که پاسخ های دقیق و کاملی به سوالات شما مشتریان عزیز خواهد داد. ما حتی در رابطه با اجرت نصب ریل آسانسور به شما توضیح خواهیم داد. اما توجه داشته باشد که اجرت نصب ریل آسانسور نیز متاثر از عوامل زیاد و مختلفی است که چند عاما را در اینجا توضیح می دهیم که با مطالعه از این عوامل خواهید توانست اجرت نصب ریل آسانسور را محاسبه کنید:

ابعاد و طول چاه آسانسورهر چه طول چاه بیشتر باشد،هزینه نصب نیز افزایش می یابد.
نوع و جنس ریلمتریال و استاندارد ریل می تواند در تعیین اجرت نصب ریل آسانسور موثر باشد.ریل‌های با کیفیت و استاندارد اجرت نصب بیشتری دارند.
تعداد و تنظیم ریلدر بعضی موارد نیاز به ریل های اضافی برای تنظیم و یا اصلاح مسیر حرکت آسانسور وجود دارد که ممکن است اجرت نصب ریل آسانسور را افزایش دهد.
محل و مکان نصببسته به موقعیت جغرافیایی و دسترسی به مکان نصب این هزینه ها متغیر هستند.
نیاز به تعویض یا به‌روزرسانی قطعات مکانیکی دیگردر صورت نیاز به تعویض قطعات دیگر و یا انجام اصلاحات بدیهی است که هزینه ها افزایش می یابد.

برای دریافت تخمین دقیق‌تر و اطلاعات بیشتر، توصیه می‌شود با فروشگاه ایده آل صنعت تماس بگیرید.

مرکز فروش ریل آسانسور

فروشگاه ایده آل صنعت بعنوان یک مرکز فروش ریل آسانسور می تواند به شما مشتریان عزیز در جهات خریدی با اطمینان و بادوام کمک کند.با ما تماس بگیرید تا دیگر بدنبال وارد کننده ریل آسانسور نباشید.ما کیفیت را به معنای خاص کلمه به شما میفروشیم.

ریل اسانسور شامل چه اجزایی است؟

براکت ، لقمه ، پیچ و مهره نمره ۱۲ ، نمره ۱۰ و نمره ۸

ریل های t5 و t9 چه نقشهایی دارند؟

در اسانسور هایی که حداکثر ۷ نفر ظرفیت دارند، برای هدایت وزنه از ریل t5 و برای هدایت کابین از ریل t9 استفاده می شود.

ارسال و تحوبل محصولات به چه صورتی هست؟

ارسال و تحویل دارای مراحلی است که با هماهنگی های لازم ابتدا ریل مورد نظر شما انتخاب شده مشخصات شما ثبت می شود و بعد از واریز هزینه در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد.

169 دیدگاه برای “ریل آسانسور هیدرولیک

    • مدیر سایت :

      برای استعلام قیمت بدلیل نوسانات بازار تماس بگیید تا در صورت تغییر قیمت اعلام شده برای ریل آسانسور شرمنده نشیم.

  1. ژاله مه سیما :

    سلام ریل آسانسور هیدرولیک که شما میفروشید خدمات پس از فروش هم داره؟ چند جفت ریل آسانسور برای یه آسانسور دو طبقه لازمه؟

    • مدیر سایت :

      بله خدمات پس از فروش و گارانتی. اصلا الان یکی از اصول اساسی فروش محولات صنعتی از جمله ریل آسانسور داشتن استاندراد و گارانتی و خدمات پس از فروش هست.

  2. سانیا آیتک :

    سلام این ریل آسانسور موسی خان چیه کسی از آشناهامون ازشون خریدن نمیدونم حالا رضایت داشتن یا نه.اما من میخواستم شمارتون رو بپرسم تماس بگیرم شاید از شما خریدم. چجوری باید بخرم ازتون اینجا؟ یا با تماس ؟ جنس ریل آسانسور شما چیه؟ قطعات دیگر آسانسور رو هم تولید میکنید؟

    • مدیر سایت :

      سلام بالاخره اوها هم رقیب ما هستند و برای ما محترمند کاملا. شماره ها رد مقاله موجوده اگر دقت کنید. میتونید تماس بگیرید. در خدمتیم.

  3. محمود انصاری :

    ریل آسانسور واسه آسانسور هیدرولیکیه؟ دیگه یا نه واسه هر دوشه؟در مورد آسانسور فضایی ژاپن هم صحبت کنید.ممنون

  4. رضا چمنی :

    وارد کننده ریل آسانسور که قابل اعتماد باشه سراغ دارید؟ براکت آسانسور میخوام بخرم. نصاب نیستم قیمت ریل آسانسور t5 t9 هم میخوام یه قیمت میدید؟آشنایی ندارم.ممنون.

    • مدیر سایت :

      استعلام قیمت ریل آسانسور t16 به دلیل نوسانلات بازار فقط از طریق تماس صورت میگیرد. تا در صورت تغییر قیمت داده شده شرمنده شما مشتری عزیز نشیم.ممنون از همکاری شما.

  5. کاور پاک نژاد :

    روغن ریل آسانسور هم خودتون فروش دارد؟ آخه ما از یکی که خرید میکنیم عادت میکنیم همه چیز رو از اون بخریم.قبلا ازتون براکت آسانسور خریدم.تولید کشور خودمون باشه والا خیلی بهتره تا از وارد کننده ریل آسانسور بریم بخریم.

  6. احد بانی :

    برندی که باید در روغن ریل آسانسور خرید کرد خوب باشه میتونید معرفی کنید؟ شما خودتون وارد کننده ریل آسانسور هستید یا ریل آسانسور تولید میکنید؟ چون برای خرید ریل آسانسور میخواستم مزاحمتون بشم.

  7. رضا غلامرضایی :

    سلام خسته نباشید همکار محترم. من از یه شرکت وارد کننده ریل آسانسور ،خرید ریل آسانسور رو انجام دادم ولی متاسفانه خدمات خوبی نمیدادن.شنیدم شما ریل آسانسور هیدرولیک میفروشید. ممکنه شماره تماستون رو داشته باشم؟

    • مدیر سایت :

      بله متاسفانه خرید از شرکت وارد کننده ریل آسانسور میتونه مشکلاتی برای مشتریان ایجاد کنه بهرحال کشور خودمون در این زمینه یعنی تولید ریل آسانسور موفق هست.۰۲۱۵۶۷۱۵۸۱۹

  8. ایمان گودرزی :

    درمورد قیمت ریل آسانسور t5 t9 بیشتر توضیح بدید. موجود دارید؟ قیمت ریل آسانسور t16 فرق داره باهاش ؟ فرقشون چیه؟

    • مدیر سایت :

      براکت آسانسور و ریل آسانسور هیدرولیک بهم مرتبط اند. بنابراین نصب صحیح ریل وابسته به صب صحیح براکت آسانسور هست.

  9. سید جواد گلپلیگانی هاشمی :

    خرید ساعت ریل آسانسور از شما به چه صورتیه؟تازه با سایت شما آشنا شدم کسی شما رو به من معرفی کرد.

  10. سیده فاطمه هاشمی نصب :

    اجرت نصب ریل آسانسور الان خیلی زیاده؟ شما که وارد کننده ریل آسانسور هستید نصب هم انجام میدین؟ اگر آره یه قیمت میدید؟

  11. احمد حسنی :

    سلام یه سوال برام پیش اومده بود. ریل آسانسور برج میلاد با بقیه ریل ها فرق میکنه؟ مثلا ریل آسانسور هیدرولیک هست یا نیست؟

  12. علیار بهرامی :

    ریل آسانسور t9 نوعش با بقیه انواع ریل آسانسور هیدرولیک فرق داره؟ قیمت انواع ریل آسانسور حدودا چقدر میشه؟

  13. محسن آبادانی :

    مزایا و فایده استفاده از ریل آسانسور چیست در مکوردش میشه توضیح بدید. یه سوال دیگر هم در مورد موجود بودن یا نبودن ریل آسانسور t9 داشتم اگر ممکنه جواب بدید ممنون

  14. مریم غلامزاده :

    ریل آسانسور موفیل مال ینه؟ شما این ریل آسانسور رو فروش دارید؟اصلا منظور از ریل آسانسور موفیل ریل آسانسور چیست بیشتر توضیح بدید ممنون

  15. مدیر سایت :

    اطلاعاتی در رابطه با آسانسور فضایی ژاپن دارید؟ خیلی برامون سوال هست که آسانسور فضایی ژاپن چه نوع آسانسوری هست میشه در مورد موضوع آسانسور فضایی ژاپن بیشتر توضیح بدید یا مقاله ای در مورد آسانسور فضایی ژاپن بنویسید؟ممنونم از توجه شما

  16. علیرضا قوام آبادی :

    سلام و عرض خسته نباشید برای خرید آسانسور باید طعتاتش رو به صورت جداگانه ازتون خرید کنیم؟ آخه مقالتون در رابطه با ریل آسانسور هست سوال برام پیش اومدممنون

  17. سهیل وحدتی :

    ساعت ریل آسانسور هم شما فروش دارید/ اطلاعات یکم در مورد ساعت ریل آسانسور کمه اما گفتم سوالی از شما بپرسم که حین خرابی ساعت ریل آسانسور چکار باید کرد شما تعمیر ساعت ریل آسانسور هم انجام میدید؟فروش ساعت ریل آسانسور رو هم دارید؟

    • مدیر سایت :

      این سوالات رو میتونید پاسخشون رو از طریق تماس با همکاران ما بگیرید کمااینکه تلاشمون رو میکنیم که در متن مقاله بگنجونیم.

  18. سید محمد حسینی :

    الان با توجه به نوسانات بازار قیمت هر جفت ریل آسانسور چقدر درمیاد؟ هر آسانسوری چند جفت ریل میخواد و ممنون میشم فراموش نکگنید قیمت هر جفت ریل آسانسور رو هم بگید ممنون

    • مدیر سایت :

      ببینید قیمت رو ممنون میشم تماس گرفته سوال کنید اینجا بگم بعدا قیمت ها تغییر میکنه نمیخوایم شرمنده تون بشیم ممنون از درک و همکاری شما دوست عزیز

  19. ناصر قطب الدینی :

    آموزش آسانسور اگر بخوایم ببینیم میتونیم با شما تماس بگیریم؟ من با صفحه ریل آسانسور شما رو دیدم گفتم سوال کنم بد نیست

  20. مهدی فلکی :

    کابین آسانسور هم جزو فروشتون محسوب میشه؟ یا کسی رو سراغ دارید که فروش کابین آسانسور داشته باشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • مدیر سایت :

      خیر فعلا جزو فروش نیست میتونید بهhttps://hydrometal.ir/hydraulic-jac-2/سر بزنید. همکار محترم ما هستن آسیا هیدرولیک میتونن در این زمینه به شما کمک کنند خودشون تولید کننده هستند.

  21. زهیر دلاورنصب :

    قیمت هر جفت ریل آسانسور الان تو بازار چقدره؟براکت آسانسور چطور شما تولید دارید؟ یا فروش؟یه قيمت ريل آسانسور میخوام استعلام کنم باید تماس بگیرم؟

  22. احمدرضا حسن زاده :

    لیست قيمت ريل آسانسور و یا(قیمت هر جفت ریل آسانسور) رو بذارید انواع مختلف ريل آسانسور و تفاوت قيمت ريل آسانسور در هر نوع رو بذارید خیلی خوبه.ممنون

  23. علیرام محبت :

    در مورد نحوه خرید ریل آسانسور از سایتتون بیشتر توضیح بدید شماره تون رو گرفتم مثل اینکه سرتون شلوغ هست از چه طریثقی باید باهاتون تماس بگیرم؟

  24. رضا سردبیر :

    کمی در مورد محاسبات نصب ریل آسانسور صحبت کنید تخصصی هست و بسیار مهم اگر ممکن هست این موضوع رو هم در مقالتون قرار بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *